تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ

برخی از کار های ما را در پایین مشاهده می کنید.

تندیس پلکسی شیشه ­ای و سنگ

تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ در عین ظرافت و زیبایی از استحکام خوبی برخوردار است. طرح مورد نظر بر روی سنگ و پلکسی پیاده می‌شود و این متریال‌ها جلوه خاصی به کار می‌بخشند.

در این بخش قصد داریم تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ را مورد برررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

تندیس چیست؟

تندیس (Statue) سازه‌ای سه بعدی است که در ابعاد و اندازه‌های گوناگون ساخته می‌شود. از این شیء برای تجلیل، یادبود و قدردانی از حضور شرکت، سازمان، مجموعه یا یک فرد در سمینار، نشست یا جشنواره استفاده می‌شود

تندیس می‌تواند با متریال‌های متنوعی از جمله شیشه، فلز، سنگ، چوب، پلکسی گلس و … ساخته شود؛ حتی ترکیب این مواد می‌تواند زیبا باشد و محصولی شکیل ایجاد کند.

تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ چه کاربردی دارد؟

موارد زیر کاربردهای این نوع تندیس را یادآور می‌شوند:

۱- شما می‌توانید تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ را به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند به افراد یا گروهی که در زمینه خاصی به موفقیت رسیده‌اند هدیه دهید. این نوع هدیه علاوه بر تجلیل و تشکر، بیانگر اعتبار و افتخار است.

۲- بعضی از تندیس‌ها دارای اشکال مفهومی هستند که در این صورت می‌توان آن‌ها را به‌عنوان شیء دکوری در گوشه‌ای از منزل یا محل کار قرار داد تا به محیط زیبایی ببخشند.

۳- احتمالا شما هم تندیس های تبلیغاتی را دیده‌اید. این تندیس‌ها برای شناساندن نام یا لوگوی تجاری به سایرین بکار می‌روند.

خرید تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ چه مزایایی به همراه دارد؟

هنگامی که فردی قصد خرید هر گونه محصولی را دارد باید از ویژگی‌ها و مزیت‌های آن آگاه باشد تا خریدی مطمئن را تجربه کند. به طور کلی تندیس دارای مزایای زیر است:

۱- تندیس سازی یک هنر است و محصول این هنر می‌تواند پیام خاصی را منتقل کند.
۲- شیء دکوری است که می‌تواند تا سالیان سال به یادگار باقی بماند.
۳- تندیس پلکسی شیشه‌ ای و سنگ استحکام خوبی دارد و به راحتی نمی‌شکند.
۴- محصولی است که به راحتی حمل می‌شود.
۵- تاثیرگذاری بالایی دارد.

تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

پلکسی ماده‌ای است که ظاهری نیمه شفاف دارد و از استحکام بالایی برخوردار است به گونه‌ای که تحت فشار و ضربه بسیار بالا دچار شکستگی می‌شود.

با خاصیت سنگ هم آشنا هستید. گونه‌هایی از این ماده طبیعی وجود دارد که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا از زیبایی خاصی نیز برخوردار هستند.

بکار گیری این دو متریال کنار هم می‌تواند حرکتی حساب شده باشد زیرا استحکام سنگ و زیبایی پلکسی گلاس در کنار یکدیگر محصولی مورد پسند را پدید می‌آورد.

روند طراحی و ساخت تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ

ابتدا به امر باید طرح مورد نظر خود را ارائه نمایید تا کارشناسان‌مان بررسی کنند که آیا می‌توان آن را با سنگ و پلکسی گلس پیاده سازی کرد یا خیر. اگر طرحی مد نظر ندارید کارشناسان رسانه هنر آریا می‌توانند در این رابطه به شما کمک کنند تا مدل مورد پسندتان را انتخاب کنید.
پس از انتخاب طرح و مدل، باید ابعاد و اندازه محصول را مشخص نمایید.

پلکسی در حالت خام ظاهری روان و نیمه مات دارد. برای ساخت تندیس ابتدا این ماده را داخل قالب می‌ریزند و سپس آن را در کوره‌هایی با حرارت بسیار بالا قرار می‌دهند تا به شکل مورد نظر تبدیل شود. بعد از خارج سازی این ماده از قالب و سرد شدن آن، صیقل‌کاری آغاز می‌شود تا تندیس مورد نظر حاصل شود.

غالبا بر روی تندیس‌ها متنی حک می‌شود. متن مورد نظر با کمک حک لیزری بر روی تندیس حکاکی می‌شود. بدین ترتیب محصول سفارشی شما طراحی و ساخته می‌شود.

سفارش تندیس پلکسی شیشه ای و سنگ

رسانه هنر آریا بیش از ۳۰ سال سابق درخشان و مفید در زمینه تولید انواع تندیس با متریال‌های گوناگون دارد. از آنجایی که رضایت مشتریان برای ما مهم است همواره در تلاش هستیم با بکارگیری مواد اولیه مرغوب و تجهیزات روز دنیا بهترین‌ها را ارائه نماییم.

در این صفحه نمونه کارهای پلکسی شیشه ای و سنگ را مشاهده می‌کنید.

اگر هیچگونه طرح و ایده در نظر ندارید و به دنبال هدیه‌ای زیبا و با قیمت مناسب هستید کارشناسان ما می‌توانند شما را راهنمایی کنند.
جهت استعلام قیمت یا ثبت سفارش می‌توانید با ما از طریق شماره‌های مندرج در سایت و یا فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید.